vallu 361 Full Member

|
sivurajoittimet. ( 7. Januaryta 2012, klo 17:46) |
|
mistä valmettiin sivurajoittimet mielellään putki mallit?
|
Status: kirjautunut ulos |
|
| Vastausten järjestys: Ensimmäinen vastaus alimpana :: Ensimmäinen vastaus ylimpänä |
Vito Archangel

|
Vs: sivurajoittimet. ( 7. Januaryta 2012, klo 22:15) |
|
isojoen konehallilta nyt ainakin löytyy ja nettisivuilla näkyy kuvat. voi paikallisesta traktoriliikkeestäkin löytyä jotain universaalimalleja.
|
|
vallu 361 Full Member

|
Vs: sivurajoittimet. ( 8. Januaryta 2012, klo 19:29) |
|
ikh:lla on kyll mutta kun jotkut sanoo että on aika heikot et joutuu melkein tekemään uudestaan. ota näistä selvää.
|
|
vallu63 Senior Member

|
Vs: sivurajoittimet. ( 9. Januaryta 2012, klo 06:36) |
|
Itse ostin IKH:n sivurajoittimet, ainakin vielä on kestänyt. Eivät ole putkimalliset.
|
|
vallu 361 Full Member

|
Vs: sivurajoittimet. ( 9. Januaryta 2012, klo 19:50) |
|
minkäs malliset ne on ja kävikö ilman sovitteluja paikoilleen?
|
|
vallu63 Senior Member

|
Vs: sivurajoittimet. ( 9. Januaryta 2012, klo 22:59) |
|
Vanhat ketjurajoittimet pois ja tilalle uudet, sopivuus kiitettävä. http://www.ikh.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=17217&nav=20040011657
|
|
vallu 361 Full Member

|
Vs: sivurajoittimet. (10. Januaryta 2012, klo 07:07) |
|
kokeilempa metallimiehenä tehdä ensin itse, tänään se alkaa saa nähdä miten käy. tuleepahan käypäset.
|
|
vallu 361 Full Member

|
Vs: sivurajoittimet. (12. Januaryta 2012, klo 18:52) |
|
rajoittimet onkin viittävaille valmiit js hyvät tuli. ja hintaakin tuli vaivaset 60€
|
|
Tammila Full Member

|
Vs: sivurajoittimet. (13. Januaryta 2012, klo 19:46) |
|
Eikös noi ketju malliset oo ehtaa 60 lukuu. itse pyrin pitämään mahdollisimman orginaalina kun ei kuitenkaan ole mikään "työkone".
|
|
vallu 361 Full Member

|
Vs: sivurajoittimet. (19. Januaryta 2012, klo 12:42) |
|
saimpa erittäin hyvät ja kestävät rajoittimet hintaan 60€ ja taatusti kestää. ja on aitoa 565 valmetin rajotin kopiot.
|
|
hepa Newbie

|
Vs: sivurajoittimet. (20. Januaryta 2012, klo 21:11) |
|
omassa on ollut alusta asti ketjus sivurajottimina ja nyt kun tuo valmet otettiin käyttöön taas (25 vuoden tauon jälkeen) niin uusi nuo ketjut.
Kyllä se robinhoodin ketju kestää siinä ihan tarpeeksi hyvin ja jos se menee poikki niin sitten on valmet liian raskaassa hommassa, sanoi vanha isäntä joka on valmetin uutena ostanut.
ja minun mielestäni vanhoissa koneissa täytyy olla vehkeet niinkuin ne on ollutkin alkujaan. Ajanpatinaa ja lommot kertoo omaa tarinaa,mutta tämähän on mielipide/maku asia..
|
|